Ogłoszenie

MĘDRZEC POTRAFI UCZYĆ SIĘ NAWET OD GŁUPCA. GŁUPIEC NIE UCZY SIĘ NIGDY


"Zapalcie swoje świece dobra i mądrości i zarażajcie innych tym, co jest najważniejsze."
Krzysztof K.

#1 2020-02-09 00:26:02

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Projekt Turbo Leon

Pierwszy próby za mną, nie podoba mi się do końca, ale chyba zostanę przy czerwonym kolorze.

https://cdn.discordapp.com/attachments/ … nknown.png
https://cdn.discordapp.com/attachments/ … nknown.png


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#2 2020-02-09 00:42:08

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Będę się trzymał pierwszego pomysłu, dołożę splitter pod zderzakiem przednim i dyfuzor z  tyłu. Progów chyba nie będę zmieniał, a jak już, to wezmę z cupry.

Wszystko na dole będzie w kolorze czarnym.

I na drzwiach duży chromowany emblemat albo na biało jakaś kaligrafia.

To na dole jest przekombinowane. Można kształtami na kolorze costam zdziałać ale to mi cały czas wychodzi tak typowo tuningowo.

Chromowany emblemat będzie taka wisienka tylko na torcie, a reszta będzie się ładnie świeciła na czerwono.


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#3 2020-02-09 01:25:20

victoria
adminka
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 14444

Re: Projekt Turbo Leon

Czerwony to nie mój kolor, ale jakbym miała wybierać to ten na dole img/smilies/big_smile bardziej na mat wygląda


don't try to be perfect
just try to be better
than you were yesterday http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/b020

Offline

 

#4 2020-02-09 01:39:23

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Matowe mi się podobają ale ten samochód ma taką kozacka linie przez drzwi i w macie to się gubi. Lepszy metallic.

The czerwień widziałem na maździe dzisiaj. Robi wrażenie, ale ona miała takie ostre kanty ładne.

Jeszcze mam na oku taka folie:
https://cdn.discordapp.com/attachments/ … R-Wrap.jpg


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#5 2020-02-11 18:44:14

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Widziałem zajebistą bmw3, jakas po 2010r. Stala pod tesco, jeszcze jak bylem u rodziny kobiety.

Była całą czarna, lekko obniżona. Nie miała niskich zderzaków, wszystko chyba było fabryczne. Ale pomalowana inaczej, w sensie jakis custom. Felgi i lagier czarny, błyszczący. Chrom na klamkach, wokol okien i chyba na progu cos bylo tez. Koncowki wydechow takie podlozne, szerokie, czarne i błysczące. No mega. Ten samochód wyglądał jak luksusowa limuzna (3 są stosunkowo tanie), do tego ze sportowym zacieciem. To czego szukam troche. Mysle, ze chrom najlepiej wyglada na czarnym, ale potestuje tez z innymi kolorami. Ale czarny tez jest super. Moge zrobic z niego takiego jaguara troche. No curva, genjusz. Kota narysuje moze.

Czarny z chromem i troche niebieskiego. Albo czarny z chromowanym niebieksim, ale to moze wyjsc kiczowato. Potestuje jeszcze, ale sprobuje zrobic go bardzo ciemnego i błyszczącego się. Tylko wtedy koszta zwrastają, bo lakier trzeba klasc. Te folie czarne nie sa takie fajnie blysczace. Ale moze bym doplacil jakby bylo na prawde ładnie. Nie ma co sie zamykac na to od razu.

Edit. Te dwa wydechy to raczej 50, czyli v8, cos pewnie kolo 400KM. Potęzne wozidło. Nie było znaczków, ale dwa wydechy były. Jesli drugi to nie atrapa i nie było nic robione, to tam musi byc co najmniej v6. Rzedowki sa z jednym wydechem, a to nie była M3 na 100%.

Ostatnio edytowany przez kaczor (2020-02-11 18:45:27)


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#6 2020-02-11 18:49:58

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

I do tego chyba wlascicielem byla kobieta. Blondynka, nie przyjzalem sie czy cos i nie jestem pewny czy to jej. Glosno skomentowalem wyglad samochodu do dziewczyny, jej tez sie to spodobalo. Ona jakos znalazla sie w moim polu widzenia, palila papierosa, cos przykulo moja uwage, jakby sie poruszyla czy cos, nie wiem. Ale moze mi sie tylko zdawalo. Tak czy tak chcialbym zeby to bylo jej img/smilies/big_smile To byloby spoko. Podoba mi sie jak laski widza sens w ładnym samochodzie. W wawie wozi sie taki biały mustang, który wyglada super ale jest wiecznie upierdolony. Jezdzi nia tez blondynka, taka drobna. Tuningowany lekko, obnizony, felgi chyba czarne mial chyba, juz nie pamietam, widzialem ja moze 3-4 razy na mokotowie. Obklejona jest naklejkami, z tylu ma napisane "Właśnie wyprzedziła cię kobieta" img/smilies/big_smile Opisałem ją dosyć dokładnie, więc jak ją spotkacie, dajcie jej znać, by umyła furę.

Ale spotkałem też na autostradzie laske w mx5 starej, zglebiona az do ziemi byla, t mi sie akurat nei podobalo. Ale w kolorze takim co kiedys wrzucalem, takiego mieniącego się fioletu. Samochod jako tako mi sie nie podobal, ale laska byla usmiechnieta za kierownica. Ale mi to poprawilo humor.

Musze sobie zrobic tego leona tak zeby tez usmiechniety jezdzic xd


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#7 2020-02-11 18:56:07

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#8 2020-02-11 18:56:54

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Sportowy tuning kolejny, one nie sa takie zle, jak sie dobrze zrobi to wyglada jak auto na tor i przy okazji na bogato. Wiec nie wies tuning
https://maxtondesign.pl/pol_pl_Dokladki … 2181_1.jpg


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#9 2020-02-11 18:58:19

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

shieeet, tego nei zrobie, ale to jest dobra referencja

https://exumag.com/wp-content/uploads/2 … 70x658.jpg


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#10 2020-02-11 19:00:28

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#11 2020-02-11 19:03:35

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Ostrych kantów nie mam, ale podoba mi sie czarne ze srebrnym w sumie
https://gransport.pl/media/catalog/prod … ighres.jpg


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#12 2020-02-11 19:04:28

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#13 2020-02-11 19:07:04

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#14 2020-02-11 19:07:52

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#15 2020-02-11 20:00:43

victoria
adminka
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 14444

Re: Projekt Turbo Leon

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/PI8rlo5eL4LKikj87B62SeleDlcEKc1PnWDvN-2a5hgD9su3arZSlfo0kuWVgElStUM9pbv7VK3s1GcwDQ-Rf53ZkOFjCBb4NCZLPmBaQaW9PkDpOkrnqQ


don't try to be perfect
just try to be better
than you were yesterday http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/b020

Offline

 

#16 2020-02-11 20:54:20

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Ten zderzak z fotki co wrzucilas jest tanio do kupienia ale z włókna. Nie wiem czy to dobry pomysł, wszystko odradzają jeśli można kupić z ABS. Z ABS jest tylko z cupry, usportowionej wersji, też fajny. A z włókna szklanego jest za to od groma.

Nie bardzo wiem gdzie zobaczyć jak to wygląda pod folią.


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#17 2020-02-11 21:25:28

victoria
adminka
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 14444

Re: Projekt Turbo Leon


don't try to be perfect
just try to be better
than you were yesterday http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/b020

Offline

 

#18 2020-02-28 16:00:03

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Brałem brałem! Zapomniałem ci odpisac. To jest trochę gorsze niż folia.

Ale ja się pochyliłem nad tym Leonem i nic mi tu nie pasuje. Nie mogę nic tu skminic.

Chwilowo zawieszam projekt turboleon i uruchamiam projekt Leon jako manna z nieba. Chce go komuś oddać tylko jeszcze nie wybrałem osoby.


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#19 2020-02-28 16:48:44

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

No wybrałem siostrę mojej kobiety. Ona pieniędzy nie ma, ani nikogo kto jej da, pracę kiepska i dużą potrzebę samochodu. Myślałem o siostrze mojej jeszcze bo jej się psuje, ale ona ma chłopaka z 3k wypłata w Tarnowie. Jest w dużo lepszej sytuacji.

No to aktualnie taki plan.


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#20 2020-02-28 17:26:32

victoria
adminka
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 14444

Re: Projekt Turbo Leon

Plan jest na szóstkę
Rzadko się takie niebo trafia, bardzo rzadko  img/smilies/big_smile


don't try to be perfect
just try to be better
than you were yesterday http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/b020

Offline

 

#21 2020-02-28 17:32:13

victoria
adminka
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 14444

Re: Projekt Turbo Leon

A co po realizacji, masz jakąś następną wizję ?img/smilies/big_smile


don't try to be perfect
just try to be better
than you were yesterday http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/b020

Offline

 

#22 2020-02-28 17:47:08

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Na razie nie img/smilies/tongue Oddalem juz, ucieszyla sie. Ale "sprzedałem" za 1200zl img/smilies/wink Wiec wizja taka, ze kupie opony do audi wzamian zeby miec samochod juz, i jak bede lecial do wroclawa, to przy drodze powrotnej odbiore audi. A magda mi da hajs jak uciuła, bo chciala brac kredyt na 1200zl xD To jzu powiedzialem zeby sobie klopotow nie robila img/smilies/tongue Tylko sie dogadam z jej mama czy costam. Hajsu mi nie brakuje, sprzedalem za symboliczna kwote zeby nie bylo ze sie musi odwdziewczac czy cos. Tak taktycznie.


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#23 2020-02-28 17:56:11

kaczor
Administrator
Zarejestrowany: 2018-12-09
Posty: 2401

Re: Projekt Turbo Leon

Nastepnym razem sie uda img/smilies/wink Ale za to mam odlozone 8k juz na tego lełona. Także 8k w kieszeni, audi tyle co zrobione. Pojade moze na wakacje. Albo felgi wyremontuje w audi. Chyba to zrobie. Audi nie chce tuningowac bo to zabytek juz powoli sie robi, szkoda po prostu psuć takiego konia. Ale tam jest pare rzeczy do poprawy, pare szufladek, lusterko nie dziala, felgi porysowane troche i chyba tyle. To troche z odlozonego hajsu wezme na to audi, a reszte przepierdole na jakieś przeżycie czegoś albo po prostu zostawie na lepszy plan.


Just wanted to ask, hope this belongs here, how to do that?

Offline

 

#24 2020-02-28 18:43:52

victoria
adminka
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 14444

Re: Projekt Turbo Leon

8 tysi to masz  z palcem img/smilies/big_smile rok dobrego przedszkola dla młodego..


don't try to be perfect
just try to be better
than you were yesterday http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/b020

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo