Imladis

MĘDRZEC POTRAFI UCZYĆ SIĘ NAWET OD GŁUPCA. GŁUPIEC NIE UCZY SIĘ NIGDY.

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

"Zapalcie swoje świece dobra i mądrości i zarażajcie innych tym, co jest najważniejsze." Krzysztof K.
WITAMY SERDECZNIE NA WIELOTEMATYCZNYM FORUM DYSKUSYJNYM DLA MYŚLĄCYCH LUDZI

#21 2010-07-15 08:35:08

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

Highlander pomagier.
Tyś taki troszkę blagier.
Czarujesz wakacjami
a co będzie z nami?
Spoko, z głupotą fajnie być za pan brat
I każdy z tego chyba byłby rad,
Gdyby tak ni stąd, ni tak z niczego
stawało się coś w życiu zwyczajnie głupiego,
najlepszego.


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#22 2010-07-15 09:37:38

Wenar
adept
Skąd: Kraków/Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-12
Posty: 31

Re: Rozmawiamy wierszem.

wszyscy wiemy zem pisac mogl z kreskami
technologii mi tu trzeba tak jak slonce swieci promieniami
lecz zawezme sie zuchwale i po weekendzie pisac bede z przecinkami.
jestem wielce zaskoczony tym co dzis tu przede
choc zawsze powsciagliwy - teraz juz nie bede.
pewnie znudzi wam sie to czytanie
bo gdy swit nastanie
pospac nam nie bedzie dane
a jesli chce zwarty i gotowy byc - to jutro wstane.


Nie wiem czy dobrze robię rejestrując się tu, ale coś mi mówi ze to właściwe miejsce...

Wenar

Offline

 

#23 2010-07-15 10:08:46

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

Powściągliwość cenna wartość, nawet rada
Co to mówić, czynić nam nie lub wypada.
Skoro słownika Wenarowi potrzeba img/smilies/smile
To mnie vena trysła z nieba img/smilies/wink

Zaraz biorę się do roboty
i wyszukam takie zwroty,
Co to nam umilą życie
pisać w skrócie należycie. :okey:


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#24 2010-07-15 11:56:31

Wenar
adept
Skąd: Kraków/Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-12
Posty: 31

Re: Rozmawiamy wierszem.

po co meczyc sie ma droga
jak tu zima byla sroga
teraz lato slonce swieci
juz na plaze moje dzieci

ja do klubu dzis wybijam
tam jest bilard - drinka juz wychylam
wiec mi spiesz pisac wierszem
gdy na dworze opalac sie nie bedem


Nie wiem czy dobrze robię rejestrując się tu, ale coś mi mówi ze to właściwe miejsce...

Wenar

Offline

 

#25 2010-07-15 12:32:59

Snajper
zaaklimatyzowany
Skąd: z ciemności
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 640

Re: Rozmawiamy wierszem.

Pisać w skrócie  - należycie  img/smilies/smile
raczej to uprzykrza życie
Mnie kojarzy się nie z mową
- z dyscypliną wręcz wojskową
lub koszarów chłodną ciszą
gdzie chłopaki często słyszą
należycie i skrótowo
wyrażone na wojskowo
określenie kobiet pięknych
równie tanich co dostępnych.

Lepiej paplać ile wlezie
o dziewczynach o imprezie
ćwiczyć jezyk giętkie słowa
po to przecież nasza mowa
przez stulecia rozwijana
w akademiach wykładana
jest nam dana przez pradziadów
Którzy w cieniu dawnych sadów
wymyslali z głów siwizną
szeleszczące słowiańszczyzną
określenia dla dziewoi
dziewek, hucpy i swawoli


Wiara nie poparta krytyczną analizą rzeczywistości jest tylko naiwnością. http://img202.imageshack.us/img202/8959/jednoroecmini.png
http://www.youtube.com/watch?v=p8Uz3Z2y … re=related

Offline

 

#26 2010-07-17 10:03:15

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

Wenar napisał(a):

po co meczyc sie ma droga
jak tu zima byla sroga
teraz lato slonce swieci
juz na plaze moje dzieci

ja do klubu dzis wybijam
tam jest bilard - drinka juz wychylam
wiec mi spiesz pisac wierszem
gdy na dworze opalac sie nie bedem

Czy to warto przespać życie?
Łeeeee, grunt to bawić się należycie
I od razu krzyknę idż na całoąć
Jeden klub? Nieeee, to za mało.

Opalaj się, a nie popaparz.
Toż to byłaby ogromna potwarz
Ale tak pół na pół na mulata
Wtedy latać za Tobą będzie każda małolata. :łałała:


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#27 2010-07-17 10:21:55

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

Snajper napisał(a):

Pisać w skrócie  - należycie  img/smilies/smile
raczej to uprzykrza życie
Mnie kojarzy się nie z mową
- z dyscypliną wręcz wojskową
lub koszarów chłodną ciszą
gdzie chłopaki często słyszą
należycie i skrótowo
wyrażone na wojskowo
określenie kobiet pięknych
równie tanich co dostępnych.

Lepiej paplać ile wlezie
o dziewczynach o imprezie
ćwiczyć jezyk giętkie słowa
po to przecież nasza mowa
przez stulecia rozwijana
w akademiach wykładana
jest nam dana przez pradziadów
Którzy w cieniu dawnych sadów
wymyslali z głów siwizną
szeleszczące słowiańszczyzną
określenia dla dziewoi
dziewek, hucpy i swawoli

Co Ty Snajpuś pleciesz takie widzimisię
Chciałbyś ciałkiem, bo i owszem mieć modnisię
Ale znasz morał bajki, że mamy
jak najlepiej zrobimy to sami.

Nie życzę tego by produkt Twej udręki
zaraz wziąć do ręki
A z resztą toć przyjemnośc w tym cała
Jak on z nią i wyjdzie mała.


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#28 2010-07-18 12:26:54

Lynx
zaaklimatyzowany
Skąd: Wszechświat
Zarejestrowany: 2010-02-27
Posty: 636

Re: Rozmawiamy wierszem.

Hi. Dawno tu nie byłam. Ale się rozkręciliście.

Lizawieta napisał(a):

Lynx napisał(a):

Miałaś dobry pomysł - panowie już tak rozmawiają. Ja niestety będę tylko czytelniczką.

Gapa nie doczytała
I z panami nie gadała
Uwierz mi na słowo
że pisać jest tak morowo.

/skuś się i odpowiedz mi, pliiiiiiiiiiiiiis/

Coś Ty. Już mi się żołądek ściska ze strachu.
Ale co tam. Do odważnych świat należy

Fajnie, że na nasze Forum
przywiało Lizawietkę
Ona nawet ze mnie
chce zrobić poetkę.


Tylko proszę bez komentarzy. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/k025


Czy myślisz, że możesz, czy myślisz, że nie możesz w obu przypadkach masz rację.(Henry Ford)

Offline

 

#29 2010-07-18 13:17:24

Wenar
adept
Skąd: Kraków/Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-12
Posty: 31

Re: Rozmawiamy wierszem.

Lizawieta napisał(a):

Wenar napisał(a):

po co meczyc sie ma droga
jak tu zima byla sroga
teraz lato slonce swieci
juz na plaze moje dzieci

ja do klubu dzis wybijam
tam jest bilard - drinka juz wychylam
wiec mi spiesz pisac wierszem
gdy na dworze opalac sie nie bedem

Czy to warto przespać życie?
Łeeeee, grunt to bawić się należycie
I od razu krzyknę idż na całoąć
Jeden klub? Nieeee, to za mało.

Opalaj się, a nie popaparz.
Toż to byłaby ogromna potwarz
Ale tak pół na pół na mulata
Wtedy latać za Tobą będzie każda małolata. :łałała:

Po co wszystkie te pozory,
po co mi później nowotwory?
Słońce dziś za chmurą świeci,
nie ma już tam tych "dzieci".

Ja dziś sobie po świecie kursuję,
a jutro wezmę się za te szuje!
Nie chce mi się już dziś więcej pisać,
zastanowię się czy na to już nie kichać..


Nie wiem czy dobrze robię rejestrując się tu, ale coś mi mówi ze to właściwe miejsce...

Wenar

Offline

 

#30 2010-07-18 22:32:41

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

Lynx napisał(a):

Hi. Dawno tu nie byłam. Ale się rozkręciliście.

Coś Ty. Już mi się żołądek ściska ze strachu.
Ale co tam. Do odważnych świat należy

Fajnie, że na nasze Forum
przywiało Lizawietkę
Ona nawet ze mnie
chce zrobić poetkę.


Tylko proszę bez komentarzy. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/k025

Grunt, to frunt. img/smilies/smile

Pierwsze koty za płoty.
Na psa urok wszystkie niecnoty
Udało Ci się wyśmienicie
A Lizawieta cieszy się jak dziecie.


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#31 2010-07-18 22:35:54

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

Wenar napisał(a):

Po co wszystkie te pozory,
po co mi później nowotwory?
Słońce dziś za chmurą świeci,
nie ma już tam tych "dzieci".

Ja dziś sobie po świecie kursuję,
a jutro wezmę się za te szuje!
Nie chce mi się już dziś więcej pisać,
zastanowię się czy na to już nie kichać..

Nototworów nikt nie życzy
za to pozbyć tej kiczy
należałoby natychmiast
wtedy szuje znikną z miast.
A może i ze wsi
A zostaną najlepsi.
Na kichanie
tabaka dobra nieustannie,
ale nie po to, by kichać na panie. img/smilies/smile


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#32 2010-07-18 22:40:50

victoria
adminka
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 13783

Re: Rozmawiamy wierszem.

Dziewczynki, dziewczynki
ładnie rymujecie
odbierzecie strawę
każdemu poecie img/smilies/big_smile

Czytam Wasze psotne strofy
i ze śmiechu się pokładam
chociaż nie mam sofy
przy laptopie... co ja gadam http://www.cosgan.de/images/midi/frech/k025


Przez życie trzeba przejść z godnym przymrużeniem oka,
dając tym samym świadectwo nieznanemu stwórcy,
że poznaliśmy się na kapitalnym żarcie,
jaki uczynił, powołując nas na ten świat http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050 http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/b020 

Offline

 

#33 2010-07-19 12:50:22

t.oskar
Zbanowany
Zarejestrowany: 2010-02-25
Posty: 12223

Re: Rozmawiamy wierszem.

Zechciej ulec mojej gędźbie,
pokaż miła swoje ledźwie!
Chociaż nawet w cienkim gieźle
wyglądają całkiem nieźle!


Wesołe jest życie staruszka img/smilies/smile
http://www.youtube.com/watch?v=qu7Y-Ww6s0w

Offline

 

#34 2010-07-19 15:10:37

Krzysiek
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 3755

Re: Rozmawiamy wierszem.

t.oskar napisał(a):

Zechciej ulec mojej gędźbie,
pokaż miła swoje ledźwie!
Chociaż nawet w cienkim gieźle
wyglądają całkiem nieźle!

A karkówka? Jakie schaby.
Toż prawdziwy okaz baby.
I tak płynie ta liryka
pół poety; pół rzeźnika...:okey:


"ŚWIADOMOŚĆ  jest jak wiatr,
o którym można powiedzieć, iż wieje,
ale nie ma sensu pytać o to,
gdzie jest wiatr, kiedy n i e wieje."


_________________
Z Foresta Gump`a"

Offline

 

#35 2010-07-19 19:04:02

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

victoria napisał(a):

Dziewczynki, dziewczynki
ładnie rymujecie
odbierzecie strawę
każdemu poecie img/smilies/big_smile

Czytam Wasze psotne strofy
i ze śmiechu się pokładam
chociaż nie mam sofy
przy laptopie... co ja gadam http://www.cosgan.de/images/midi/frech/k025

Temu co pod lipą w naszej erze
Tworzył cudności o każdej sferze
Nie dorówna nikt
I nie zabierze wikt.

Tu nie ma nic do śmichu
Chyba, że przyjdzie jakiś Rychu
I jak palnie
Wprost realnie

Gdzie raki zimują
lub bociany odlatują
Wtedy oczki spuścim skromnie
I powiemy: ta mowa, to nie do mnie.

/będziem tylko słuchać skromnie/


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#36 2010-07-19 19:14:46

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

t.oskar napisał(a):

Zechciej ulec mojej gędźbie,
pokaż miła swoje ledźwie!
Chociaż nawet w cienkim gieźle
wyglądają całkiem nieźle!

Nie znam muzyki Twego słowa
Ale jestem gotowa
Wysłuchać jakiejś wrzuty
Ale czy do zapodanej kreacji są odp. buty?


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#37 2010-07-19 19:19:37

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

Krzysiek napisał(a):

A karkówka? Jakie schaby.
Toż prawdziwy okaz baby.
I tak płynie ta liryka
pół poety; pół rzeźnika...:okey:

Okaz baby
Chłopa wabi
Nie karkówka, lędźwie, giczki
Bo faceci lubią...

Ostatnio edytowany przez Lizawieta (2010-07-19 20:20:06)


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#38 2010-07-19 19:22:57

asmaani
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-05-09
Posty: 1940

Re: Rozmawiamy wierszem.

czym obłoczek w skwarny dzionek
czym dla pola jest skowronek
czym kapusta dla kotleta
tym dla forum Lizawieta

czyżeś nimfą czy kobietą
poetycka Lizawieto?


"Biada ci, o Dhil'ib. Gdyż oczy Go nie widzą; ale serca postrzegają Go dzięki wierze. Jest znany dzięki dowodom wskazującym na Niego. Nie można doświadczyć Go poprzez zmysły. O Dhil'ib. Mój Pan jest bliski wszystkim rzeczom bez dotykania ich." Ali ibn Abu Talib

Offline

 

#39 2010-07-19 20:36:03

Lizawieta
przyboczny
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 4484

Re: Rozmawiamy wierszem.

asmaani napisał(a):

czym obłoczek w skwarny dzionek
czym dla pola jest skowronek
czym kapusta dla kotleta
tym dla forum Lizawieta

czyżeś nimfą czy kobietą
poetycka Lizawieto?

Płonę z wierszyka treści
Bowiem w głowie się nie mieści
Słysząc takie piękne wieści.
Dzięki wielkie moja droga
W cukrowanie jam uboga.
Powiem zatem bardzo szczerze
Jako nimfę mnie nie bierze
Za to chętnie w każdy dzonek
Śpiewałabym jak skowronek.

/ale mam braki nie powiem jakie/ img/smilies/wink


Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą  same. -Phil Bosmans-

Offline

 

#40 2010-07-21 12:14:30

t.oskar
Zbanowany
Zarejestrowany: 2010-02-25
Posty: 12223

Re: Rozmawiamy wierszem.

Okaz baby
Chłopa wabi
Nie karkówka, lędźwie, giczki
Bo faceci lubią...

Aby być w uczuciach stałym
Nie poszukuj dziury w całym!
Jedną dziurkę w życiu miałem,
jedną tylko pokochałem,
czułem do niej pociąg wielki.
Do tej dziurki od butelki!
Sa też dziurki niedwuznaczne.
Choć śmierdzące, ale smaczne.
Uwielbiamy je pasjami!
To szwajcarski ser z dziurami!

Ostatnio edytowany przez t.oskar (2010-07-21 12:17:20)


Wesołe jest życie staruszka img/smilies/smile
http://www.youtube.com/watch?v=qu7Y-Ww6s0w

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo